V času, ko nastaja vse več novih podjetij in se ustvarjajo nove blagovne znamke je zelo pomembno prepoznavanje le teh in plasiranje na trg. Promoviranje in reklamiranje postaje vedno dražje in to za eno malo blagovno znamko oziroma novo podjetje, ki še ni tako uveljavljeno na trgu kar drago stane.
Zato v te namene uporabljajo tudi promocijski tekstil , ki je odvisen od priložnosti in ciljne skupine sporočila. Najbolj priljubljene in vsestransko uporabne so T majice, ki so na voljo v različnih barvah in materialih. Na njih je možno tiskanje ali vezenje sporočil, sloganov, logotipov. Majice se lahko uporabljajo za različne promocijske dogodke, kot darilo ali kot oblačila zaposlenih. Zato so tudi lahko različne tudi v obliki polo majic, ki so primerne za športnike in uniforme ali za predstavitve na sejmih. Poleg majic se kot promocijski tekstil lahko uporabljajo različne kape na šilt, pletene kape, klobuki, jopice in puloverji ter bunde.
Tudi delovna oblačila so promocijski tekstil, če so označena z logotipi podjetij. To največkrat pride do izraza pri natakarjih oziroma zaposlenih v gostinstvu, na poštah, v gradbeništvu in v katerikoli drugih javnih službah, kjer nosijo uniforme ali druga delovna oblačila. Zelo pride do izraza promocijski tekstil za športna oblačila. Športniki so tudi največji promotorji reklam in blagovnih znamk, s tem, da v teh primerih podjetja postanejo sponzorji športnikom in športniki nosijo njihove logotipe na oblačilih. Z nošenjem promocijskega tekstila se povečujejo prepoznavnosti blagovnih znamk in ustvarjajo se enotne podobe podjetij. Skoraj vsakdo je že bil deležen promocijskega tekstila, tudi jaz.
Bili smo na predstavitvenem sejmu, kjer smo bili oblečeni v majice in jopice z logotipom naše blagovne znamke, barve oblačil so bile v prepoznavni barvi naše firme in prav tako smo delili darila kot so različni svinčniki, kemiki, torbice, darilne vrečke vse z logotipom in napisom našega podjetja in v njegovih barvah.