Nekaj časa nazaj smo začeli razmišljati, kaj bi lahko naredili na našemu podjetju, da bi lahko privabili nekoliko več novih strank in pa da bi lahko začeli našim obstoječim strankam nuditi boljšo podporo, saj smo menili, da bi lahko to res konkretno dvignilo naše podjetje, kar pa smo na tej točki rabili.
No tako pa smo se odločili, da bi lahko telefonski marketing tukaj bil popoln za to, kar smo želeli doseči. No tako pa smo res najeli telefonsko centralo, ki je skrbela za telefonski marketing. Ta pa je deloval predvsem v dveh smereh. Eno je bil zunanji telefonski marketing, eno pa notranji.
Naloga, ki jo je imel zunanji telefonski marketing, je bila ta, da se je klicalo čim več novih, morebitnih strank. Tem pa se je predstavilo naše podjetje in pa predvsem storitve, ki jih nudimo. S tem pa smo svoje podjetje predstavili veliko več ljudem, kar pa je vodilo v to, da je naše podjetje začelo obiskovati čedalje več ljudi, saj so videli, da bi nam naše storitve lahko še kako pomagale, kar pa je bil ravno naš namen.
Nato pa je tukaj bil še notranji telefonski marketing. Ta pa je deloval tako, da smo lahko strankam, ki so že bile pri nas, nudili veliko boljšo podporo. Tako so nas lahko stranke poklicale kadar koli so želele, ter smo jim lahko odgovorili na kakršna koli morebitna vprašanja, ter jim pomagali pri določenih težavah, ki so jih imeli z našimi storitvami.
No tako pa je telefonski marketing za naše podjetje naredil res zelo veliko. Tako smo zelo hitro lahko opazili, da smo konkretno povišali število naših strank. Poleg tega pa smo tudi dosegli kredibilnost pri strankah, saj smo jim nudili zelo dobro podporo in pomagali odgovoriti na razna vprašanja, kar pa je bil tudi eden izmed naših glavnih ciljev.